zondag 6 oktober 2013

Welke Apparatuur Blog Ik?

Hoi iedereen, Vandaag een artikel over met welke apparatuur ik blog.

Mijn Laptop, het belangerijkste. Ik heb een acer, type: Aspire 1810tz

dit is hem, ik vind hem heel fjn werken, niet te groot.

Het 2 na belangerijkste: Mijn camera Ik heb een CANON. EOS 1100 D

hier film en fotografeer ik mee. Erg goede kwaliteit. Super!

En nu waar ik mee blog als ik Bijv. Onderweg ben.
Mijn iPhone 4
Love it!

Ik hoef zeker geen 5. Misschien ooit een 5s, Die zijn ZO MOOI!
Maar dit formaat is idiaal, niet klein, niet groot.

Dan heb ik nog een statief.

Hij kan nog hoger, nog een stand.
Hij is erg klein, Maar toch, hij is fijn. en ik heb hem niet vaak nodig






Dit waren de spullen waarmee ik blog, ik hoop dat jullie er wat aan hadden,

Xx Bibiche

Geen opmerkingen:

Een reactie posten