dinsdag 22 oktober 2013

Review Max Smokey Eye Set

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een review over het Max smokey eye set. Je kan het bij de action kopen voor ongeveer 1,-Super voordelig dus. Maar of de oogschaduw goede pigment heeft? en is de eyeiner wel dekkend? Geeft de mascara genoeg volume? 
Dat zie je als je nu verder leest.

 ZO ziet het setje er uit.Een mascara, een Eyeliner, en een trio- oogschaduw. Ik ben benieuwd!

als eerste de eyeliner.
zonder dop.
in de dop zit een slijpertje verwerkt, erg handig, maar als je een keer de dop draait slijpt hij al. Misschien iets té handig...


dit is de swatch. SUPERGOED< ik hoef er maar lichtjes over heen te gaan, en is meteen het pigment goed


                               Dit is de oogschaduw!
swatches
 dit is de mascara
borsteltje


deze look heb ik er mee gemaakt ik vond het een goed setje xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten