donderdag 10 oktober 2013

Review Lipgloss Hema 0327

Hoi, vandaag heb ik weer een review voor jullie, Alweer van een lipglossje, Deze keer van hema, Een lekker goedkope, Maar ook een goede lipgloss, Sorry als de belichting van de fotos niet perfect is, maar ik hoop dat mijn flits heeft gewerkt op deze donkere avond.

Dit is hem dan: Een prachtig roze kleurtje Love It !

Ik vind hem er niet zo luxe uitzien, maar je kan niet alles hebben voor zo'n lage prijs natuurlijk!



Hier de achterkant en het nummer, Er zit 10 ml in, best veel.

ook deze lipgloss heeft weer zo'n creepy tuutje, ik vind het best irritant, er kwam veel te veel uit, waardoor je het onregelmatig kan verdelen: - punt


 zonder
met. Je ziet dat de lipgloss op sommige plaatsen veel dikker is aanebracht  dan op andere. sorry. dit komt door de kwalitiet



Doeidoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten