dinsdag 8 oktober 2013

De 4 Youtubers Die ik als eerste volgde.

Hoi, Vandaag 4 youtubers die ik als eerste volgde en waardoor ik ook ben begonnen met youtube.

1. Teske.(klik hier voor haar youtube account)
2. Mascha. (klik hier voor haar youtube account)
3. McBarbie07(klik hier voor haar youtube account)
4. MakeupByMandy24 (klik hier voor haar youtube account)

Deze youtubers hebben ook blogs, maar ik schrijf over hun youtube.


Dit is Teske. Haar youtube account gaat over Fashion, Makeup, Lifestyle, Enz.
Ik vind haar youtube echt leuk, altijd lekker random, ik moet zeggen dat ze enorm veranderd is de laatste jaren. Knap van haar! Deze Youtuber is gewoon nederlands.


De bekendste blogger van nederland. Mascha. Ook haar youtube account gaat vooral over Makeup en Fashion.
Haar volgde ik als Allereerste. Echt heel knap dat ze zo ver gekomen is!


Deze is ook heel bekend, Ze is Amerikaans als ik het goed heb. Ook zij maakt videos over de zelfde onderwerpen. Ook zij Heeft heel erg veel abonnees. Well Done!"x McBarbie07

Dit meisje is nog heel jong, ik gok een jaar of 17. Maar heeft zoveel abonnees! Ook Amerikaans!
X Ga zo door!
Makeupbymandy24


Dit waren dan echt de 4 youtubers die ik als eerste volgde.
En volg ze nog steeds, nu een jaar of 2.

See you later! x Bibiche''x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten