zaterdag 5 oktober 2013

Review Clinique Lipbalm 09 Currant

Hoi! Vandaag een redelijk uitgebreide review over een lipbalm van Clinique, 09 Currant

Dit is hem:

Hij is erg klein, ik weet niet of ze hem groter verkopen, maar ik heb hem gekregen.
Ik vind de verpakking best wel luxe, een zilveren dop, en een doorzichtige verpakking. Hier de ingredienten voor de genen die het willen weten:
'

Ik vind het een leuke naam, currant. bes. Het past bij de kleur.
Verder heeft het een soort tuutje, ik weet niet hoe je dat noemt.
Ik vind een sponsje fijner, maar dit is een miniverpakking. dus het maakt niet zoveel uit.

Nu laat ik de kleur zien.

Mn lippen zonder lipglosss(sorry voor mijn droge lippen!)

mijn lippen met lipgloss

Het is een hele naturele kleur, maar je ziet hem wel. Er zijn ook mensen met deze kleur als lipkleur van zichzelf.
Ik zou het zo iedere dag dragen want ik ben 12, en dandraag je nog geen felle lipkleuren.
Maar ook voor mijn leeftijd zou dit heel goed kunnen.

Ik vind de kleur erg mooi en ben van plan vaker te dragen.


Groetjes, Bibiche, xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten